Munkarend változás szabályai
Tisztelt Hegyközségi Tagok!
Felhívjuk figyelmüket, hogy 2021. május 17-től ügyfélfogadási időben újra állunk rendelkezésükre az alábbiak szerint:
- A hegybírói ügyintézés megkezdése előtt előzetesen telefonon kell időpontot egyeztetni, és a szükséges igazolások, engedélyek, származási bizonyítványok kérelmeit e-mailen küldjék meg a hegybíró kolléga részére. A dokumentum átvételére előre egyeztetett időpontban fogadjuk a hegyközségi tagokat az irodában vagy alternatív átvételi lehetőséget biztosítunk.
- A hegyközségi irodában egyszerre csak 1 ügyfél tartózkodhat.
- A hegyközségi irodában a szájmaszk viselése kötelező!
A beadandó kérelmeket elektronikus úton lehet megküldeni sopron@soproniborvidek.hu e-mail címre.
Időpontot foglalhatnak e-mailben vagy a +36-70/50-987-80-as telefonszámon, ügyfélfogadási időben (H-K 08:00-14:00, Sz-Cs 14:30-17:00).
Szükséges dokumentumok megtalálhatók és letölthetők a www.sopronihegykozsegek.hu/dokumentumok weboldalon.
2021. május 13.
.