A koronavírus kapcsán meghozott újabb kormányzati döntésekből eredő munkarend változás szabályairól

Frissítve 04.12.

Tisztelt Hegyközségi Tagok!

A védelmi intézkedések átmeneti szigorításáról szóló 104/2021 (III. 5.) Korm. rendelet, és különösen a közigazgatási munka végzésére vonatkozó rendelkezései továbbra is hatályosak. Az április 19-étől hatályos, egységes szerkezetbe foglalt jogszabály az alábbi linken érhető el: https://njt.hu/jogszabaly/2021-104-20-22.8

Fenti okok miatt a 8/2021. Főtitkári utasítás rendelkezései 2021. április 12-étől ellenkező intézkedésig hatályosak a hegybírói munkavégzés tekintetében.

Felhívjuk a hegyközségi tagok figyelmét, hogy 2021. március 8-ától a hegybíró feladatait távmunkában és ügyelet mellett látja el, így a hegyközségi irodában az ügyintézés csak indokolt esetben és kötelező előzetes bejelentkezés alapján történik. A hegybíró e-mailes és telefonos elérhetősége a Kapcsolat oldalon található.

Tehát a hegybírói ügyintézés megkezdése előtt előzetesen telefonon kell időpontot egyeztetni, és a szükséges igazolások, engedélyek, származási bizonyítványok kérelmeit e-mailen előzetesen meg kell küldeni a hegybíró kolléga részére. A dokumentum átvételére előre egyeztetett időpontban fogadja a hegyközségi tagokat az irodában vagy alternatív átvételi lehetőséget biztosít.

A beadandó kérelmeket elektronikus úton lehet megküldeni sopron@soproniborvidek.hu e-mail címre.

Iratok átvételére időpontot foglalhatnak Mikó Gábor hegybírónál, telefonon a +36-70/489-8715-os telefonszámon.

Szükséges dokumentumok megtalálhatók a www.sopronihegykozsegek.hu/dokumentumok weboldalon.

Sopron, 2021. március 8.

.