Munkarend változásának szabályai

Tisztelt Hegyközségi Tagok!

Felhívjuk figyelmüket, hogy 27/2021. sz. főtitkári utasítás alapján 2021. november 2-tól ügyfélfogadási időben az alábbiak szerint állunk rendelkezésükre:

A hegybírói ügyintézés megkezdése előtt előzetesen telefonon kell időpontot egyeztetni, és a szükséges igazolások, engedélyek, származási bizonyítványok kérelmeit e-mailen küldjék meg a hegybíró kolléga részére. A dokumentum átvételére előre egyeztetett időpontban fogadjuk a hegyközségi tagokat az irodában vagy alternatív átvételi lehetőséget biztosítunk.

A hegyközségi irodában egyszerre csak 1 ügyfél tartózkodhat.

A hegyközségi irodában szájmaszk viselése kötelező!A beadandó kérelmeket elektronikus úton lehet megküldeni sopron@soproniborvidek.hu e-mail címre.

Időpontot foglalhatnak e-mailben vagy a +36-70/50-987-80-as telefonszámon, ügyfélfogadási időben (H-K 08:00-14:00, Sz-Cs 14:30-16:00).

Szükséges dokumentumok megtalálhatók és letölthetők a www.sopronihegykozsegek.hu/dokumentumok weboldalon.

2021. 11. 08.